Informujemy, że działalność kasy biletowej – Punktu Obsługi Klienta przy ul. Niemodlińskiej (w pawilonie „KARO”) zostanie wygaszona. Sprzedaż biletów będzie odbywała się w lokalu do 20 stycznia włącznie.
Decyzja o wygaszeniu jest podyktowana spadkiem efektywności sprzedaży w kasach biletowych. Wprowadzone od 2020 roku nowe kanały sprzedaży i dystrybucji (biletomaty stacjonarne, biletomaty mobilne, sklep internetowy, bilet elektroniczny, aplikacje mobilne oraz Punkty Obsługi Sprzedaży ) zdominowały prowadzoną dotychczas sprzedaż w kasach biletowych. Spadła ona o ponad połowę, osiągając obecnie 33% ogółu. Oznacza to brak zasadności dla dalszego utrzymywania wszystkich kas biletowych.
Uspokajamy jednak, że dla nowych użytkowników opolskiej karty autobusowej Opolka!, jak również dla tych, którzy są przywiązani do tradycyjnej obsługi sprzedaży, pozostawiamy dwie kasy biletowe – w Centrum Przesiadkowym Opole Główne przy ul. 1 Maja 4 oraz w budynku znajdującym się przy ul. Pużaka 58 (na pętli autobusowej).
Źródło: MZK Opole
Wiadomości
MZK Opole zamyka punkt obsługi klienta na Zaodrzu
Informujemy, że działalność kasy biletowej – Punktu Obsługi Klienta przy ul. Niemodlińskiej (w pawilonie „KARO”) zostanie wygaszona.
Może Ci się spodobać
Z ostatniej chwili
Tragedia podczas ćwiczeń strażaków ochotników w Ostrowie Wielkopolskim.
Z ostatniej chwili
W piątek 26 kwietnia o godzinie 14:40 służby ratunkowe zostały zadysponowane do wypadku drogowego na ul. Wrocławskiej na skrzyżowaniu
Z ostatniej chwili
W piątek 26 kwietnia o godzinie 08:51 służby ratunkowe otrzymały zgłoszenie od operatora nr alarmowego 112 o wypadku
Z ostatniej chwili
W piątek 26 kwietnia o godzinie 06:49, służby ratunkowe otrzymały zgłoszenie o wypadku drogowym na trasie Opole-Krapkowice w okolicach