Informujemy, że działalność kasy biletowej – Punktu Obsługi Klienta przy ul. Niemodlińskiej (w pawilonie „KARO”) zostanie wygaszona. Sprzedaż biletów będzie odbywała się w lokalu do 20 stycznia włącznie.
Decyzja o wygaszeniu jest podyktowana spadkiem efektywności sprzedaży w kasach biletowych. Wprowadzone od 2020 roku nowe kanały sprzedaży i dystrybucji (biletomaty stacjonarne, biletomaty mobilne, sklep internetowy, bilet elektroniczny, aplikacje mobilne oraz Punkty Obsługi Sprzedaży ) zdominowały prowadzoną dotychczas sprzedaż w kasach biletowych. Spadła ona o ponad połowę, osiągając obecnie 33% ogółu. Oznacza to brak zasadności dla dalszego utrzymywania wszystkich kas biletowych.
Uspokajamy jednak, że dla nowych użytkowników opolskiej karty autobusowej Opolka!, jak również dla tych, którzy są przywiązani do tradycyjnej obsługi sprzedaży, pozostawiamy dwie kasy biletowe – w Centrum Przesiadkowym Opole Główne przy ul. 1 Maja 4 oraz w budynku znajdującym się przy ul. Pużaka 58 (na pętli autobusowej).
Źródło: MZK Opole
Wiadomości
MZK Opole zamyka punkt obsługi klienta na Zaodrzu
Informujemy, że działalność kasy biletowej – Punktu Obsługi Klienta przy ul. Niemodlińskiej (w pawilonie „KARO”) zostanie wygaszona.
Może Ci się spodobać
Sport
Piłkarze ręczni Corotop Gwardii Opole wygrali u siebie ostatni mecz w sezonie z Grupą Azoty Unią Tarnów 34:30.
Kultura
Z okazji 20-lecia wstąpienia Polski do Unii Europejskiej marszałek województwa i urząd marszałkowski zaprosili Opolan do amfiteatru
Z ostatniej chwili
Zakończyły się w Opolu obchody 80. rocznicy Bitwy o Monte Cassino. Rano odprawiona została msza święta w intencji poległych i zmarłych
Wiadomości
O dzisiaj ruszyły zapisy do edycji zmagań strażackich. W dniach 15-16 czerwca, na Placu Kopernika, będzie można podziwiać zmagania