Informujemy, że działalność kasy biletowej – Punktu Obsługi Klienta przy ul. Niemodlińskiej (w pawilonie „KARO”) zostanie wygaszona. Sprzedaż biletów będzie odbywała się w lokalu do 20 stycznia włącznie.
Decyzja o wygaszeniu jest podyktowana spadkiem efektywności sprzedaży w kasach biletowych. Wprowadzone od 2020 roku nowe kanały sprzedaży i dystrybucji (biletomaty stacjonarne, biletomaty mobilne, sklep internetowy, bilet elektroniczny, aplikacje mobilne oraz Punkty Obsługi Sprzedaży ) zdominowały prowadzoną dotychczas sprzedaż w kasach biletowych. Spadła ona o ponad połowę, osiągając obecnie 33% ogółu. Oznacza to brak zasadności dla dalszego utrzymywania wszystkich kas biletowych.
Uspokajamy jednak, że dla nowych użytkowników opolskiej karty autobusowej Opolka!, jak również dla tych, którzy są przywiązani do tradycyjnej obsługi sprzedaży, pozostawiamy dwie kasy biletowe – w Centrum Przesiadkowym Opole Główne przy ul. 1 Maja 4 oraz w budynku znajdującym się przy ul. Pużaka 58 (na pętli autobusowej).
Źródło: MZK Opole
Wiadomości
MZK Opole zamyka punkt obsługi klienta na Zaodrzu
Informujemy, że działalność kasy biletowej – Punktu Obsługi Klienta przy ul. Niemodlińskiej (w pawilonie „KARO”) zostanie wygaszona.
Może Ci się spodobać
Ogłoszenia - praca
Miejski Zakład Komunikacyjny w Opolu ogłasza otwartą rekrutację na stanowisko kierowcy. Wszyscy zainteresowani mogą zgłaszać się dzwoniąc
Wiadomości
Helios zaprasza na kinowe nowości w najbliższym tygodniu, wśród których znajdzie się wyczekiwana premiera dla całej rodziny – „Istoty fantastyczne”.
Z ostatniej chwili
We wtorek 14 maja o godzinie 15:30,służby ratunkowe zostały powiadomione przez operatora nr alarmowego 112, o zdarzeniu drogowym na
Z ostatniej chwili
We wtorek 14 maja o godzinie 12:40 służby ratunkowe zostały zadysponowane do wypadku drogowego na DW 454 na trasie Opole- Namysłów