Connect with us

Hi, what are you looking for?

Wiadomości

MZK Opole zamyka punkt obsługi klienta na Zaodrzu

Informujemy, że działalność kasy biletowej – Punktu Obsługi Klienta przy ul. Niemodlińskiej (w pawilonie „KARO”) zostanie wygaszona.

MZK Opole zamyka punkt obsługi klienta na Zaodrzu

Informujemy, że działalność kasy biletowej – Punktu Obsługi Klienta przy ul. Niemodlińskiej (w pawilonie „KARO”) zostanie wygaszona. Sprzedaż biletów będzie odbywała się w lokalu do 20 stycznia włącznie.
Decyzja o wygaszeniu jest podyktowana spadkiem efektywności sprzedaży w kasach biletowych. Wprowadzone od 2020 roku nowe kanały sprzedaży i dystrybucji (biletomaty stacjonarne, biletomaty mobilne, sklep internetowy, bilet elektroniczny, aplikacje mobilne oraz Punkty Obsługi Sprzedaży ) zdominowały prowadzoną dotychczas sprzedaż w kasach biletowych. Spadła ona o ponad połowę, osiągając obecnie 33% ogółu. Oznacza to brak zasadności dla dalszego utrzymywania wszystkich kas biletowych.
Uspokajamy jednak, że dla nowych użytkowników opolskiej karty autobusowej Opolka!, jak również dla tych, którzy są przywiązani do tradycyjnej obsługi sprzedaży, pozostawiamy dwie kasy biletowe – w Centrum Przesiadkowym Opole Główne przy ul. 1 Maja 4 oraz w budynku znajdującym się przy ul. Pużaka 58 (na pętli autobusowej).
Źródło: MZK Opole

2517
Advertisement
Advertisement

Może Ci się spodobać

Z ostatniej chwili

W niedzielę, 2 listopada o godzinie 10:10, służby ratunkowe otrzymały zgłoszenie o wypadku drogowym z udziałem dwóch samochodów osobowych

Wiadomości

Opole, stolica województwa opolskiego, przeżywa dynamiczny rozkwit na rynku nieruchomości. Miasto przyciąga zarówno nowych przybyszów

Wiadomości

Dzięki skutecznej współpracy policjantów służby kryminalnej oraz wywiadowców z Komendy Miejskiej Policji w Opolu z funkcjonariuszami

Z ostatniej chwili

Uroczystość Wszystkich Świętych to dla wielu z nas czas refleksji i odwiedzin grobów najbliższych. Często wiąże się także z podróżami w