Connect with us

Hi, what are you looking for?

Wiadomości

MZK Opole zamyka punkt obsługi klienta na Zaodrzu

Informujemy, że działalność kasy biletowej – Punktu Obsługi Klienta przy ul. Niemodlińskiej (w pawilonie „KARO”) zostanie wygaszona.

MZK Opole zamyka punkt obsługi klienta na Zaodrzu

Informujemy, że działalność kasy biletowej – Punktu Obsługi Klienta przy ul. Niemodlińskiej (w pawilonie „KARO”) zostanie wygaszona. Sprzedaż biletów będzie odbywała się w lokalu do 20 stycznia włącznie.
Decyzja o wygaszeniu jest podyktowana spadkiem efektywności sprzedaży w kasach biletowych. Wprowadzone od 2020 roku nowe kanały sprzedaży i dystrybucji (biletomaty stacjonarne, biletomaty mobilne, sklep internetowy, bilet elektroniczny, aplikacje mobilne oraz Punkty Obsługi Sprzedaży ) zdominowały prowadzoną dotychczas sprzedaż w kasach biletowych. Spadła ona o ponad połowę, osiągając obecnie 33% ogółu. Oznacza to brak zasadności dla dalszego utrzymywania wszystkich kas biletowych.
Uspokajamy jednak, że dla nowych użytkowników opolskiej karty autobusowej Opolka!, jak również dla tych, którzy są przywiązani do tradycyjnej obsługi sprzedaży, pozostawiamy dwie kasy biletowe – w Centrum Przesiadkowym Opole Główne przy ul. 1 Maja 4 oraz w budynku znajdującym się przy ul. Pużaka 58 (na pętli autobusowej).
Źródło: MZK Opole

2249
Advertisement
Advertisement

Może Ci się spodobać

Z ostatniej chwili

W czwartek 1 maja służby ratunkowe otrzymały zgłoszenie o godzinie 10:27 od operatora nr alarmowego 112 o wypadku na opolskim odcinku

Wiadomości

Zwiększona liczba policjantów na drogach, częstsze kontrole, lecz przede wszystkim zero tolerancji dla nietrzeźwych kierowców

Wiadomości

W dniu 28 kwietnia br. inspektorzy z opolskiego oddziału Inspekcji Transportu Drogowego, podczas rutynowych czynności kontrolnych

Kultura

Przed nami dwa fantastyczne wydarzenia muzyczne. 30.08 na otwartej przestrzeni przy Centrum Wystawienniczo Kongresowym odbędzie się koncert