Wiadomości

MZK Opole zamyka punkt obsługi klienta na Zaodrzu

Informujemy, że działalność kasy biletowej – Punktu Obsługi Klienta przy ul. Niemodlińskiej (w pawilonie „KARO”) zostanie wygaszona.

Informujemy, że działalność kasy biletowej – Punktu Obsługi Klienta przy ul. Niemodlińskiej (w pawilonie „KARO”) zostanie wygaszona. Sprzedaż biletów będzie odbywała się w lokalu do 20 stycznia włącznie.
Decyzja o wygaszeniu jest podyktowana spadkiem efektywności sprzedaży w kasach biletowych. Wprowadzone od 2020 roku nowe kanały sprzedaży i dystrybucji (biletomaty stacjonarne, biletomaty mobilne, sklep internetowy, bilet elektroniczny, aplikacje mobilne oraz Punkty Obsługi Sprzedaży ) zdominowały prowadzoną dotychczas sprzedaż w kasach biletowych. Spadła ona o ponad połowę, osiągając obecnie 33% ogółu. Oznacza to brak zasadności dla dalszego utrzymywania wszystkich kas biletowych.
Uspokajamy jednak, że dla nowych użytkowników opolskiej karty autobusowej Opolka!, jak również dla tych, którzy są przywiązani do tradycyjnej obsługi sprzedaży, pozostawiamy dwie kasy biletowe – w Centrum Przesiadkowym Opole Główne przy ul. 1 Maja 4 oraz w budynku znajdującym się przy ul. Pużaka 58 (na pętli autobusowej).
Źródło: MZK Opole

1704

Może Ci się spodobać

Z ostatniej chwili

W sobotę 4 maja o godzinie 21:34 służby ratunkowe otrzymały zgłoszenie od operatora nr alarmowego 112,o poważnym wypadku na ul. Niemodlińskiej

Z ostatniej chwili

Z okazji urodzin OSP otrzymało nowy sztandar i samochód ratowniczo-poszukiwawczy. Odznaczono również za służbę na rzecz lokalnej społeczności.

Z ostatniej chwili

W sobotę 4 maja o godzinie 12:50,służby ratunkowe zostały poinformowane od operatora nr alarmowego 112,o zdarzeniu na ul. Batalionów

Wiadomości

Podczas obchodów tegorocznego Święta Wojciechowego zaprezentowana zostanie teatralno-taneczna inscenizacja, ukazująca życie i cuda dokonane

Exit mobile version